April 27, 2010

Girugamesh - Band Yang Boleh Rentap Maximum The Hormone

Gua dengar band ni sekarang ni. Dari wa buang masa dengar Tokio Hotel yang wa rasa dah macam HIM. Baik gua wa ajak luorang rasa penangan band Girugamesh ni. Band Jepun kalau buat metal-riffing memang kalah Amerika. Tu tak masuk emosi-nya lagi. Harakiri lah kalau tak kuat iman. Gua syorkan untuk semua.

2 ulasan:

apan berkata...

sedangkan tuhan yang segala maha pun ada orang benci, inikan pula manusia biasa.

fitrah manusia (aku rasa la) suka tengok perkara buruk orang lain. sikit punya silap pun boleh nampak. entahlah. dah banyak kes aku tengok macam tu. cukuplah dengan pilihanraya kat hulu selangor baru-baru ni.

Aqram berkata...

manusia. biasalah. boneka Tuhan.