April 23, 2010

Kampung Kita, Di Serang Zombie!!!


Saat aku dok layaannn membelek-belek lukisan The Death of Cleopatra oleh Cagnacci untuk di jadikan bahan kajian mengenai entiti perilaku pelukis ini yang suka melukis gambar wanita menampakkan buah dada yang ranum.

Terbangunlah member aku dari tido dengan berpeluh-peluh.

Lantas dia menyergah,

"Shit!!!!"

Terkejut. Aku seraya berkata,

"Apahal kau Romeo?" (bukan nama sebenar)

Dia menerkup mukanya, kemerah-merahan.

"Kampung kita, diserang zombie!!!"

Aku terdiam. Air mata mengalir menahan gelak.

"Aku mimpi zombie nak bunuh aku, zombie kejar aku naik motor!!!", sambung dia lagi.

Aku yang dok menahan gelak, tak mampu lagi menahan.

"Dah jadi zombie pun nak merempit lagi??", aku jawab.

Dia senyum, terus dia pegi bilik air, amek air semayang untuk solat Zuhur.

Solat Zuhur di hari Jumaat yeee??

4 ulasan:

Penulis.Sahaja. berkata...

uish. lawo gile dia lukih.

Aqram berkata...

real kan? yg pelik, semua perempuan tu montok2 tu.. takdak yang kuruih punnn

Aiza J berkata...

otakk otakk (mcm dlm filem zombie kg pisang)
weh asal sejak dua menjak ni post kau berbaur lucah ha? haha

Aqram berkata...

ala, kalau orang tu ada SPM, abang ada wawasan..

lucah ke? haha..