Mei 03, 2010

Girl's Guitar

Otai. Sape bley lawan suara stim dia?

Dalam list yang aku ada, permainan gitar dia paling clean.

Jarang dah dengar dia. Owh, dia boleh buat hidung aku berdarah.

Trademark. Tu je aku suka.

Beeha. Memperkenalkan!

Wani Ardy. You can do it!

Banyak gadis di luar sana yang mula dah pasang angan-angan. Fenomena gadis dan gitar memeranjatkan aku bila aku pulang ke kampung. Gadis-gadis felda duduk di atas jambatan atau tembok bermain gitar. Oh, dem! Ini satu trend terbaru. Selalunya lelaki saja yang bermain gitar hu-ha-hu-ha petang2 sambil ngurat gadis-gadis felda. Sekarang gadis yang bermain gitar, lelaki merempit datang ngurat-kacau. Tapi tak boleh nak kacau sebab bodyguard penkid ada kanan-kiri. Fak!!

Gadis oh gadis. Aku wonder, manakah gitaris folk lelaki kini? Takkan nak harap Aizat, Reza Salleh or Pete Teo je koottt. Em, sekarang dah mcm tak seimbang. Ah, biarlah. Dunia ini bukan aku yang punya poonn.

6 ulasan:

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro berkata...

betul tu beb,skrg ramai awek men gitar usha mat,eh bukan usha penkid huahuahua,so bila nyah or bapuk nak men gitar sambil usha balak ni?haha

Aqram berkata...

ahaa... tu tunggu anuar zain nyanyi sambil main gitar lah.. pecah rekoodddd...

Aiza J berkata...

mulut jaga sikit brader. Anuar tgh buat umrah sekarang ni.

Aqram berkata...

aiza back-up anuar zain.

thanks aizaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Awang Joe berkata...

bodyguard penkid yg tak tahan tue...hehe...

zizie berkata...

nk emo plak Aiza J ni.biar la dia nk ckp ape pun.anuar tgh buat umrah,ade aku kesah