Julai 24, 2010

Kids And Caring.

Dua tiga hari ni gua ada satu tabiat yang agak kelakar. Gua suka layan budak-budak. Ada seorang budak kecil ni, lelaki. Dia cucu pakcik cafe yang aku selalu borak petang-petang isap Benson. Ala, borak isu semasa dengan orang tua-tua, biasa je.

Satu hari tu gua boleh mandikan budak tu. Entah apa kejadah aku macam rela tukar diapers dia, basuh sana-sini, mandi kan dia kat sinki. Budak tu gelak-gelak, senyum-senyum comel. Bila gua 'Chakkk', dia ketawa, gua hepi. Bila gua hulur tangan cakap 'Salam, salam..". Budak tu hulur tangan salam cium tangan gua. Pastu gua pun usap kepala dia cakap, "Pandaiii".

Mandikan dia, sental-sental, amek shampoo Johnson&Johnson basuhkan rambut dia, pakaikan diapers, sapu bedak, dia masih hold patung Power Rangers sambil bermain-main dengan fantasi.

"Haaiiihhhh", gua mengeluh gembira. Kenapa ha?

Adakah gua sudah bersedia menjadi bapa?
Ceh, bini pun takde lagi...

9 ulasan:

siggplus berkata...

lu boleh dikategorikan pedophile.

hukuman sebat lu tau?

AliceAqram berkata...

haha. cilake lu. lu ingat gua MJ ke? hahah!

siggplus berkata...

"Gua suka layan budak-budak. Ada seorang budak kecil ni, lelaki."

AliceAqram, 2010.

dah la pedo, gay pulak tu. haih.

deus X machina berkata...

tiba-tiba gua teringat arwah Jacko.
sekian

J. Love berkata...

ala baru nak komen macam sigg.

AliceAqram berkata...

@sigg

haha. gua pa da heran?

@deus X machina

okaayyyy.

@j.love

a'ah. silakan lah.

aque berkata...

hehhehe. g suwuh mak cari calon.. hehehhe. ada bakat da tu.. hehehhe

AliceAqram berkata...

@aque

ahaha. zaman ni ada lagi ke mak cari kan jodoh?

AkuMuzikFilem berkata...

ada ciri