Julai 25, 2010

Malaysia 23 vs South Korea 23

25 Julai 2010. Ahad. Pukul 5 petang. Jangan lupa. Stadium Nasional Bukit Jalil. Astro Arena 801. Mereka yang di Lembah Kelang especially peminat Sokernet, geng Ultras, kaki Paul, dan anak buah KJ di harap dapat memenuhkan stadium. Buat mereka yang berada di Penang, ramai-ramai kita memenuhkan Nasi Kandaq Istimewa, Khalel, Pelita, Subaidah, Kayu, dan Kapitan.

Gua predict Malaysia menang 3-2. Barulah heavenn.

Rita Rudiani. MILF Malaysia.

p/s: Sultan bola kekal sampai 2015. Harap biar berdaulat, Malaysia main ligat, Kawal ketat-ketat, Korea terkujat.

9 ulasan:

J. Love berkata...

gua syak kene ade cheerleaders cam rita rudaini ah. baru players bersemangat.

ke akan jadik distraction? nvm. tapi kalau ade, confirm stadium penuh!

terompah puaka berkata...

3-2??? apakah???

Farid MOFASAD berkata...

lu tak pergi ke? jom lah

AliceAqram berkata...

@j.love

rita superhowt dowhhhh. semangat lahhh.

@mofasad.

kan bagus kalau penang dan kl tu macam belakang rumah.

Penulis.Sahaja. berkata...

gua baru balik dari mengecat banner yg bagus untuk ultras. tgok aja esok kata2 smgt dari kami. hahaha.

AliceAqram berkata...

tu diaaaa. terbaek lah pit. ada sapa2 buat banner "Kami tak mahu Sultan Bola jadi presiden" tak?

deus X machina berkata...

tengok muka gua kat tv nanti, keh keh

AliceAqram berkata...

ye, sekor2 cuba jeleskan gua. haha. malaysia boleh!

armouris berkata...

info tentang bola sepak di SIHAT SELALU - Kecederaan di Padang Bola Sepak