Ogos 12, 2010

6 Hal Yang Tersembunyi Di Bulan Ini

  1. Orang dok kata Freemason tu nyembah setan. Ritual nyembah Lucifer. Ha, bulan posa ni mana ada setan. Lucifer pun tak bley keluar cari makan. So, apa lagi. Pegi lah serang Freemason, serang Illuminiti. Bulan posa ni mesti diorang tengah lemah. Setan takdak nak tolong depa.
  2. Puasa bagi semangat mana pun, tapi lepas sahur, pi tidoq balik tak smayang subuh. Baik tak payah. Andaikata pahala posa dapat 20mata, dosa tak buat Subuh tolak 20mata. Ceh! Kosong. Yilek! Bersubuh lah sesama kita ye. Kejutkan member2 yang lena tu.
  3. Kerja tu memang penat. Lagi-lagi kalau kerja kilang, buruh kasar, cuci kereta. Kalau tak nak puasa pun sebab penat sangat. Sampai tak boleh cari rezeki. Agak-agak lah sikit makan. Makan biar cover-cover. Bukan melantak nasi kandaq yang ang beli kat jalan belakang tu. Dahlah makan depan member yang puasa, siap tibai rokok member plak tu. Perghhh. Lahanat punya perangaiii.
  4. Yang perempuan. Tak reti-reti nak bagi can kat laki ke? Apa pasal kau tak puasa sebab bendera jepun dah mari, tapi kau paling beria nak bukak puasa? Beli itu-ini, sana-sini, memenuhkan bazar ramadhan macam kau sorang je yang puasa. Tepi sikit. Aku nak beli nasi kerabu pun tak senang. Dugaan betol.
  5. Seperti yang aku dah bagitau masa tahun lepas. Bila puasa, nikmat hisap rokok lepas berbuka lebih hebat dari hisap rokok time berak. Perghh. Melayannnnggg!
  6. Bulan posa bulan berjimat. Moh kita ramai-ramai makan masjid. Pastu boleh jemaah maghrib sekali. Jangan cabut aaaa.

3 ulasan:

MOFASAD berkata...

ngahaha... lepas terawih kita men mercun!

hahaha


>>_________<<

J. Love berkata...

lu lupe ke perempuan lagi ramai dari laki? tu sebab penuh je perempuan kt bazar tu.

lagipun, kalau makhluk kami ni tak penuhi bazar, makhluk kamu takde mood nak gi bazar gua syak. kahkahkahkah.

PS: gua syak tahun ni gua main mercun sorang sorang ah. SOOOBBBBSSSSS

AlexiaAqram berkata...

@mofasad

petang tadi gua dah order 2 dozen thunderclap. dengan sepeket mercun bola. jom! kau pergi beli belerang eh. aku nak buat meriam tong cat ini petang.

@j.love

gua tak lupa. gua tahu. tu pasal gua rasa tak syok. perempuan sorang dua gua suka. tapi kalau nak infiniti ini, sakit kepala gua. macam2 bau perfume.

ha, padan muka lu. raya la kat kamunting tu sorang2.