Ogos 22, 2010

Bila Blog Buat Berdekah

Di pendekkan cerita, gua ada akaun Nuffnang. Jadi kat situ boleh kumpul rezeki (padahal baru lima pulsen je dapat kumpul). Kadang-kadang bila boring-boring, gua saja-saja cari apa benda lah yang pembaca blog aku cari kat dalam blog gua. Curios tu rasa menebal plak. Jadi, ni lah yang gua jumpa ;


a. 'lensarosak' - Ye, selamat datang. Lu datang ke blog yang betul.
b. 'pak hussin tomyam sungai ara' - Dekat dengan Giant Bayan Baru.
c. 'alexia aqram' - Apahal lu nak cari gua? Ada hutang ke? Ke nak usha FB gua? Tak dapat jekk.
d. 'blog negara islam', 'bina negara islam' - Sori, blog gua tak sesuai dan gua bukan Mursyidul Am PAS.
e. 'melayu filipina kristian' - Aah, ada yang kristian, ada yang islam, ada yang atheist. Banyak.
f. 'budak 2 tahun hisap rokok' - Ada berlaku di Indonesia.
g. 'cermin mata. for men' - Sila pergi England Optical yang berdekatan.
h. 'keliling mekah' - Pergi jogging 10km dulu ambek stamina.


a. 'nik aziz wali' - Bomoh mana yang cakap kat kau ni?
b. 'cerita main dengan pak arab' - Main apa? Bola? Bola kocek? Tilam?
c. 'malaysia 23 vs korea 23' - Malaysia menang 1-0. Sila baca di Sokernet, eh salah, Ultra Malaya dot com
d. 'nik aziz wali mekah' - Kau dah kena ilmu nasi kangkang nii.. Dah teruk ni..


a. 'jemu dengan teman wanita' - Boleh baca kat sini.
b. 'melayu agung' - Emm.. siapa eh? Lu orang tau?
c. 'sahaja aku gentel lada hitam' - Haha, sahaja aku nak pelempang muka kau!
d. 'clubbing di penang' - Sori, tak pergi clubbing. Tapi, mungkin lu boleh try pergi Slippery Senoritas atau Momo. Eyh?
e. 'pemain bola sepak perancis stim' -  Bodoohhh! Apa beza dengan lu stim?
f. 'dr azizan dan diana' - Gua tahu siapa yang lu maksudkan. Si penipu tarikh lahir tu kan?
g. 'ilmu gentel kelentit guna lada hitam' - Sial. Menyesal gua bagitau pasal ilmu ni.
h. 'jalan-jalan kat brunei' - Seronok. Tu je.


p/s : Macam-macam hal.

10 ulasan:

Penulis.Sahaja. berkata...

lu mmg hero. haha. semua benda boleh dpt disini.

AlexiaAqram berkata...

@penulis sahaja

gua rasa lu lah melayu agung yg sebenar. serba berdeklamasi.

J. Love berkata...

jadah ape orang boleh terfikir nak search benda yang tulisan dibesarkan tu? tak pernah terlintas sungguh

AlexiaAqram berkata...

@j.love

tu yang aku herann. kenapa mesti google? kenapa tak tanya bomoh? adooiii!

Arief Arf berkata...

nice keywords.
very unique.
hahaha

X)

MOFASAD berkata...

mofasad takde?

keh keh

Lia3003 berkata...

ha3, nak gelak baca carian2 tu

lumut berkata...

aku gelak gile beb..hehe

AlexiaAqram berkata...

@mofasad

ececececehhhhh.

@semua.

berdekah kan?

pakeri berkata...

hahaha cam haram je ilmu lada hitam tu.sangap la tu kot yg cari tu