Ogos 27, 2010

Makwe 4 : Gadis Gig


Ni kalau Aiza tau, abes gua kena maki kaw-kaw. Takpelah, pandai lah gua cakap nanti gua memang kaki observer. Ape-ape hal pun kalau tuan punya gambar ni nak pukul gua, gua cuma nak cakap, 'Asalamualaikum, lama dah tak jumpe ye?'

11 ulasan:

siggplus berkata...

hai gadis gig

AlexiaAqram berkata...

hai awak~~~

Penulis.Sahaja. berkata...

aiza tu dah laa cepat tacing.
aiyokk! aku xtau.

AlexiaAqram berkata...

@apit

haha.
aiza tak online seminggu nih. yes! dia tak tahu gamaknya.

J. Love berkata...

lu ni. cuba letak gambar perempuan biasa2 plak. gambar gua ke. ini nak letak gambar hot hot aje.

AlexiaAqram berkata...

@j.love

emm, nanti lu bagi gambar two-piece lu kat gua eh. send kat YM je. elehhh, segan-segan apanye?

Fiq berkata...

yg aku paham

kalau tak bertudung, rambot mahu tutp dahi.

kalau bertudung, rambut kasi sanggol tinggi2.

macam vav...arghhhhh!

lu sambung sendri.

Aiza J berkata...

p upload gambar aku cepat letak dlm blog!!
baru aku tak maki!

AlexiaAqram berkata...

@fiq

aku tak berani cakap. apa kata suruh hellioz. gyahahahah!

@aiza

alamakkkkkkk!!

Awang Joe berkata...

antara penyebab nk g gig...hehe...

dekkai berkata...

upload gambar aiza sudahh ! come on come on :))