September 18, 2010

Makwe 6 : Perfection



Makin banyak pulak edisi makwe ni. Keindahan ciptaan Tuhan pada manusia. Masyallah. Kepada cik Anna Lady Chery, kalau solek macam ni ok tak?

p/s: Cepat lah balik Alexia, seminggu tak jumpa dah buat gua tak keruan.

8 ulasan:

J. Love berkata...

siapakah?


btw, lu air dah naik kepala ke hape? kahkahkah!

AlexiaAqram berkata...

@j.love

agak lah. hahaha. dem.

oh, ni gambar mariana menata.

plumpy.tootsie berkata...

lu rindu alexia lu kn sbnrnye??tu yg post gmbr2 awek tu.

kah kah kah.

AlexiaAqram berkata...

@plumpy.tootsie

perghhh. ada ke pakwe yg tak rindukan makwe sendiri.

kalau takde. ada masalah nafsu di situ.

siggplus berkata...

cun!

anna ladycherrie berkata...

cun sangat amoi ni.jeles aku.make up camni baru cun

AlexiaAqram berkata...

@siggplus

'segak'

@anna ladycherrie

ha, tau takpe. sebab tu aku exposed. terbaek woo, boleh buat rujukan.

LUMUT berkata...

hot chick!