September 06, 2010

Sapa Cakap Aku Rasis?


Sapa cakap aku rasis?

Sapa cakap aku rasis?

Kalau aku rasis, aku tak layan The Ant Hill Kids Commune la weh.

Kalau aku rasis, aku tak layan Hui Se Di Dai la dolll.

Pergi Soundmaker, gelak2 dengan Chong. Pergi makan nasi longkang pun gelak2 dengan Chong Lew Yow. Pergi Starbucks, say hi hi kat Yong Kwang. Pergi kerja, bincang-bincang dengan C.Yun. Balik rumah, jumpa Ganesan, pekena cendol dulu sama-sama. Jumpa Uncle Rama, macam biasa cerita nombor apa naik ini hari. Jamming sejam dua dengan Peter. Takde hal lah.

Rasis tu mengarut je. Takde kamus rasis dalam hidup aku.

Yang ada hanya yang baik dan yang jahat.

Yang baik, we welcome you.

Yang jahat, kau bangsa apa pun, kau boleh pergi mati!

3 ulasan:

E.I berkata...

gua pun tak rasis

gua pun tak baik sangat.

Hellioz berkata...

so, lu caye kt yin n yang je ke?

gyahahhaahahah~

Awang Joe berkata...

aku rasis...
tp ngan mamat indon yg anti msia je...hehe...