Oktober 09, 2010

Makwe 7 : It's Me At Last?


p/s : See you next time guys! Muaxx!

9 ulasan:

MOFASAD berkata...

lu nie lesbo apa?

kah kah kah!

Penulis.Sahaja. berkata...

barua.
haha.

LUMUT berkata...

dah jumpe makwe ??

=p

btw sape ni?alah entry ringkas sgt lah

AlexiaAqram berkata...

@mofasad

haha. gua khunsa?

@penulis sahaja

pungkoq! hahahah!

@lumut

makwe mana? hehe. tekalah siapa? simple is easy.

Fontonk berkata...

p/s see you next time guys. xoxo

'xoxo' baru paris hilten. hahaha

Saifudin Isa berkata...

weyh am..
ko ade no paris hilten x.?

Tanpa Nama berkata...

astagfirullahalazim
nmpk ......
takot la dgn Allah

Is berkata...

aku still konpius.

SPEK HITAM berkata...

aku nmpak die punyerrrrrrr~~

ohh lupe, for peringatan , saya ni pun kategori pendakwah jugak,. haha

Beliau berkata demikian dalam entri terbarunya melalui blog www.1Malaysia.com.my.

1. Penulis blog perlu jujur dan adil dalam mengumpul, melapor dan menterjemahkan maklumat.

2. Tidak memplagiat hasil tulisan.

3. Mengenal pasti sumber yang boleh dipercayai.

4. Tidak menerbitkan maklumat tidak tepat.

5. Membezakan antara maklumat sokongan, komentari dan fakta.

6. Mengakui sebarang kesilapan dan membuat pembetulan dengan segera.

7. Menerangkan tujuan blog dan membuka perbincangan mengenainya kepada penulis blog lain dan orang ramai.

8. Memberitahu sebarang aktiviti yang diadakan, kerjasama dan juga agenda peribadi mengenai blog.

9. Berhati-hati dalam menyiarkan maklumat sensasi yang boleh memberi kesan pada mana-mana pihak.

Sumber: www.utusan.com.my