November 06, 2010

Dari Meja Penaip

Gua dan Aqram melihat kepada perkembangan semasa. Ini bukan perkembangan banjir di utara yang kini menyebabkan si Aqram hari-hari balik main bola petang-petang dah macam berkubang. Dah tau padang becak sebab hujan, dan-dan nak main jugak. Bengong! Ye lah, mentang-mentang dah sign kontrak dengan kelab bola baru. Banyaklah income tapi kalau tak belanja gua tak tahu lah gua nak cakap.

Ini juga bukan perkembangan pilihanraya Batu Sapi mahupun Galas yang skrip dia macam biasa seperti tahun-tahun lepas. Dan-dan time nak pilihanraya, baru nak turap jalan, baru nak bikin rumah, baru Nik Aziz nak datang masjid, baru nampak muka Ku Li minum kedai kopi. Politik kelangsungan hidup? Suck my taint!

Sebaliknya, ini adalah perkembangan semasa yang melibatkan facebook gua dan Aqram di mana friend requestnya dah nak jejak 200 orang! Gila ke hapa? Kami tak approve pun, sebab risau. Padahal friendlist gua cuma 613 dan Aqram hanya 75 saja. Malas dah kami nak tambah banyak-banyak ceq oiii. Kalau kawan banyak sangat tapi tak terjaga buat apa?

So, dengan itu. Kami berkeputusan untuk mencipta satu laman fan-site khas untuk pembaca LensaRosak dot blogspot dot com. Ini semua untuk memudahkan kerja, menyenangkan untuk lu orang semua boleh membaca blog gebang kami ini. Ya, kami akui blog ini tak lah sepopular blog orang lain yang boleh capai sehari visit-page nya lebih 5riban. Tak sepopular blog orang lain yang ruangan komennya boleh cecah beratus-ratus. Gua dan Aqram cuma senada ;

"Asalkan ada, belasah saja, yakin boleh!"

Jadi, jangan segan-segan lah untuk meng-LIKE-kan page LensaRosak fesbuk kami ini. Lagipun, mungkin dengan adanya fan-site ini, lu orang boleh mengenali kami lebih dekat, mengeratkan silaturrahim bak orang tua kata. Nah, silah berkunjung dengan meng-klik link di bawah ini ;

Facebook LensaRosak

Ok, muaxx dan chalo!

6 ulasan:

J. Abdullah berkata...

gua agak bangga jadi orang kedua yang like.

AlexiaAqram berkata...

gua sayang lu ketat2 ah!

Is berkata...

gua org ke-40 yg bertuah yg like!

AlexiaAqram berkata...

@is

no luck lu tu.

zey berkata...

yeah! dah like!!! ",

AlexiaAqram berkata...

@zey

macehhhh!