November 17, 2010

Orang Kelantan Hebat2. Di Universiti Al Azhar. Orang Kelantan paling ramai!

klik untuk memperjelaskan.

Lancau.

Pagi-pagi dah buat gua berdekah. Ini semua gara-gara kembalinya sang arjuna Hellioz kita dalam galaksi maya bagi menjalankan misi gelombang troll entah ke sekian berapa kalinya. Berikutan dari entri ketat ini, satu pelusuk jajahan negeri itu di landa resah gelisah. Jantung berhenti berdegup seketika, seakan tidak percaya dengan fenomena yang bakal memecahkan kilang-kilang kondom 3million. Ayat bukan kemain gua cedok dari iklan Dr. Rozmey.

Kenapa gua benci samdol Kelantan? Kenapa gua benci samdol Kelantan? Kenapa gua benci samdol Kelantan?

Tiga kali gua menyebut sebagai tanda protes gua, tanda isyarat gua dan mungkin titik noktah terhadap kebiadapan samdol-samdol Kelantan yang buat onar di jajahan sendiri dan yang paling tak boleh blah, buat durjana di negeri orang. Apatah lagi kalau secara pre-emptive strike nya menyerang blog orang lain yang tak sehaluan denga idea samdol mereka.

Oh Kelantan.

Makwe-makwe mu memang comel, pakwe-pakwe mu memang pencinta wanita. Namun kerana setitik taik gigi, habis busuk satu mulut.

Berdasarkan rajah dia atas, ayat 'Di universiti Al-Azhar, orang Kelantan paling ramai',

Apa kejadahnya? haram jadah? apa kena mengena dengan ramainya orang Kelantan di Al-Azhar, maka satu Malaysia atau satu Kelantan orangnya boleh baik macam Mohd Syukri Mat Lazim? Anda kenal siapa Mohd Syukri Mat Lazim? Tak kenal? Takpe, abaikan. Anggap lah Mohd Syukri Mat Lazim ini adalah manusia paling baik dalam sejarah umat Melayu. Sama saja kiasannya, adakah kalau ramai orang Kelantan pergi belajar kat Al-Azhar, maka 1Kelantan semuanya boleh jadi baik? Boleh jadi hebat-hebat? Suck my taint!

Alahaii, Al-Azhar je pun.

Rupanya masih ada orang Meleis yang berbangga kalau anak atau kawan-kawannya dapat study kat luar negara. Seperti suatu glory kalau dapat berhimpit dengan budak obersea. Se-glory Red Devil, se-klasemen Chelsea. Kalau yang tak belajar obersea ni, di pandang enteng sebelah mata macam buruh kasar, macam pencacai najis. Glory nya seperti baru menewaskan Sepanyol tahap top-player dalam PES2011.

Bawaklah ke neraka sifat membangga tu. Bawaklah sampai ke liang lahad. Tiada siapa peduli. Tuhan tak tanya kau orang Kelantan, Johor, atau Kedah. Tak tanya kau parti PAS, UMNO mahupun parti Kuomintang. Tuhan itu adil. Dia tanya kau solat raya haji ke tidak pagi tadi?

Tak? Nauzubillah.

p/s : takde pasal, cari pasal!

23 ulasan:

MOFASAD berkata...

takle tekan gambar tu..
celaka

Hellioz berkata...

gyahahahahah~

patut la ramai bebeno visitor hah

AlexiaAqram berkata...

ha. gua dah fix. soli. silamat hali laye.

ザ-sylver-shooter berkata...

mak aih,..

terasa sial ko cakap cmni..
ni la sebab kenape aku tk suke orng kelantan..racist

Amoi berkata...

yeke orang kelantan semuanya kat Al-Azhar?

I doubt that.

AlexiaAqram berkata...

@sylver-shooter

tak salah untuk menjadi seorang yang rasis. baru lah dipanggil manusia.

@amoi

itu yang i pelik.

gulagulahacks berkata...

gua orang kelantan dan gua mencik entry ni.
kah kah kah.

AlexiaAqram berkata...

@gulagulahacks

gua orang johor. gua ape ade kesah?

hiro berkata...

gua kelantan..bangga pe..buleh piala malaysia..keh2

adzuan aziz berkata...

lah.nape tuka header.gua suke betul yang tadi tu,

AlexiaAqram berkata...

@hiro

gua johor. dah lebih sekali menang piala malaysia. tak heran

@adzuan aziz

ok ke? dua kali tiga tengok, rasa cam nyemak.

gulagulahacks berkata...

haha..
ok..
try kalau ade org kutuk negeri lu..
lu pun xkesah kan..
hahaha

AlexiaAqram berkata...

@gulagulahacks

tengok lah. kalau kutuk ada sebab yang betul. sapa yang kesah.

J. Abdullah berkata...

mana nak register nak masuk al-azhar? saya ni orang johor, nak penuhkan al-azhar juga.

akmalhilmi berkata...

terbaek kene maki
hahaha
caya la

Balqees Amanda berkata...

hmm..bagi saya orang kelantan ni cakap diorang tu kasar sikit..

Yatre Hayati berkata...

hahaha....aku sentiasa tak suka kelantanese dan kelantan

AlexiaAqram berkata...

@j abdullah

borangnya dengar cerita boleh dapat kat menara darul naim aras 75.

@akmalhilmi

hi 5!

@balqees amanda

ada yang molek. yang tak molek adalah yang jenis tak sekolah.

@yatre hayati

okeh, makin ramai yg tak suka. ini dah boleh jadi fakta.

ururules berkata...

orang indon lagi ramai kat al-azhar. siap boleh buat muvi 'ayat2 cinta' beb.
mane ade muvi 'budak kelantan' kat al-azhar.
hahahahaha!

nih buat aku rase nak main rugby kat egypt nih!

The Poyo Me berkata...

itu tak WTF sgt.mungkin fakta, takpe.

yang WTF ak rase "mintak je hujan, terus turun!"

WTFFFFFFFFFF


ko mintak dlm musim hujan memang le turun mok.

bodo do'oh...

sekian,
anok kelate-kl

Tanpa Nama berkata...

bodoh punya pemikiran penulis blog ni..laknat tuhan utk kau nnt..

Republic Aku berkata...

bagi aku...mmg sebilangan dari mereka ada sikap yang sangat terpuji...aku sayang sangat orang aku!

ALIAA MIZAN berkata...

janganla nak mencetuskan kontroversi dan melaga2 kan orang...