November 26, 2010

Quotes Hari Ini

Kalau ada sumur di ladang,
Boleh kita menumpang mandi,
Tapi kalau mandi sama dengan makwe orang,
Itu memang tanda nak cari mati!

p/s : buat pengirim e-mail YumiNatvoska, inilah jawapan aku pada pertanyaan email kau. Hehe.

8 ulasan:

Hellioz berkata...

kalau dia tak paham,
gwa bley tlg dy phm...

AlexiaAqram berkata...

@hellioz

nak memaham kan orang tak faham,
memang buat gua payah nak paham.
lu hentam je lah.

MOFASAD berkata...

mak ayam~


*blur

The Poyo Me berkata...

w0w...
apekah soalan si Yumi ni agak2...(garu kepala)

ps. boleh gua jawab ini pantun Alex? hehehe

Fiq berkata...

ala...

makwe bersepah bhai...

kalau makwe pilih nak pergi sunway lagoon drpd ko, tu pon nak sentap?! hah!

deus X machina berkata...

apa yang dia email
kongsi la sikit woi

AlexiaAqram berkata...

@mofasad

mama pow.

@the poyo me

buah kedondong atas peti, masak sebiji tunggu lama, nak jawab silakan, agar gua tak kempunan.

@fiq

cantik profile picture kau. sama dengan header aku. minat courtney love gak eh?

makwe mmg ramai. kebas makwe, ape cerita? dah takde org lain?

@deus x machina

hehe, tunggu bila aku ada kelapangan skit. skrg alexia tengah pegang entri. dia bosan asyik aku je post.

eira berkata...

oppsss...best quotes ni..mengancam huhhh... :) ..vsit my blog~