Disember 22, 2010

Makwe 12 : Hey Ya!


Gadis yang pergi kenduri kahwin memang sentiasa jadi perhatian kan? Time kenduri adalah masa gadis-gadis melaram selawa-melayu boleh. Kita yang tengah cuci pinggan kat belakang dok ngok-ngek-ngok-ngek fuyooo, perghhh, mantapppp. Haha. We like!. Korang?

12 ulasan:

MATAHARI berkata...

aku anti kenduri. jadi xde bab2 basuh2 tu. haha.tp aku suka jalan2 kt shopping cmplex cuci mata.

SUPERMAN berkata...

i like... sangat menawan..

eiffel berkata...

hurm...

majoriti blog lakik memg kaya ngan picca pompuan..ye

apakah????

eiffel berkata...

gwa syak, entry ini ditepek oleh aqram! -.-"

AlexiaAqram berkata...

aku masih ada nafsu dan bernafsu. mestilah aku tempek gambar perempuan. padahal aku tak kenal pon perempuan yg aku tampal ni.

haha!

-aqram

The Poyo Me berkata...

kalau kenduri kawen memang best.
awek2 akan bersiap at least 2 jam utk pergi kenduri yang dibuat di tengah panas.
last2 tahan duk citu 1/2 jam je. takut cairrrr

Awang Joe berkata...

g knduri...jmpe awek knduri...ada jodoh...wt kenduri...hehe...

AlexiaAqram berkata...

puitis sungguh analogi mu awang joe. HAHAHA!

JR berkata...

fuuu..! kat mana lagi ada kenduri?

De Hearty Riang berkata...

yer ker???

piNky LuCiA berkata...

tak suka tempat kenduri. ramai orang. ntah macam mana laa aku nak kawin nanti. huhu

Wan Gerrard berkata...

gadis berbaju kurung/kebaya memang menarik perhatian gerrard =P