Disember 29, 2010

Menjelang Final 2 : Edisi Semboyan Psikologi


SALAM 3-0 DARI KAMI. SELAMBA KAMI BAGI. BERSAHAJA NANTI KAMI, TAMBAH 3-0 LAGI. AMACAM? ADER BERANI?

TANAH TUMPAHNYA DARAHKU! SELAMANYA. TAKKAN GENTAR MENGHADAPI GARUDA. BAK DATANG, CAKARAN HARIMAU KAMI NYALAKAN. TERBANGLAH GARUDA MELARIKAN DIRI, TAK JEJAK TANAH MENCECET LARI. HARIMAU KAMI SENTIASA BERANI, MENJARINGKAN GOL ITU SUDAH PASTI!

JANGAN SEMBANG, JANGAN GEBANG. BELUM MAIN, DAH NAK TIPU ORANG. INI HARIMAU, HARIMAU MALAYA. DATANG MENCAKAR GARUDA YANG PATAH SAYAPNYA. HARIMAU KELAPARAN DAGING GARUDA. MASAK KARI PUN SEDAP RASANYA. BIAR ESOK LUSA GARUDA INGAT, JANGAN INGAT HARIMAU TAK KUAT!

BERBUAL BIAR BERAPI. SEBAB HARIMAU KAMI HARIMAU SEJATI. KAMI TAKKAN LARI. DATANG MENGHADAP GARUDA YANG SETENGAH MATI! APAKAN DAYA KAMU GARUDA. SAYAPMU PATAH, PENYOKONG MU MARAH. NAK DAPAT TIKET SAMPAI BERDARAH. FIKIR-FIKIRLAH YANG KAMU SEMUA MEMANG DAH KALAH!

SEMBAH PATIK MOHON DI JUNJUNG, HARIMAU MALAYA BAKAL BERKUASA, MENJINAKKAN GAJAH, DAN SINGA TELAH PUN SUDAH. KINI GARUDA PATAH KAKI JADI MANGSANYA. BERSIAP SEDIA LAH GARUDA, KAMI AKAN BUAT KAMU MENANGIS. RASAKAN TERKAMAN HARIMAU MALAYA DENGAN GOL-GOL MEMEDIHKAN. PULANGLAH GARUDA, PULANGLAH KE SARANGMU, JANGAN MENYALAK BAGAI ANJING TERSEPIT!

APA ADA HERAN DENGAN CACIAN? KALAU KAMI TUMBUK MUKA INDONESIA, BUKAN KELUAR WANG. TAKDE FAEDAH, TAKDE SIMPANAN. SEBAB 90MINIT ADIWIRA KAMI AKAN BERJUANG!

KAMI TAK DATANG KE JAKARTA, KERANA ADIWIRA KAMI CUKUP SEMPURNA. MERATAH GARUDA DENGAN LAHAPNYA, CUKUPLAH ULTRAS KAMI DI SANA, MENGHAMBURKAN SEMANGAT JUANG MALAYSIA! BUKAN KAMI PENAKUT, KAMI TAK PERLUKAN BERATUS RIBU MENENTANG KAMU, CUKUP HANYA SEBELAS, MENJADIKAN JAKARTA BERMANDI SEPI, LULUH HATI DENGAN KEKALAHAN, TEWAS KERANA KEALPAAN.

SUMPAH KAMI PADA NEGARA KAMI, SELALU KAMI SIMPAN DI DALAM HATI, DEMI TANAH TUMPAHNYA DARAHKU. KAMI TAK PERLUKAN PERHATIAN MURAH DI TWITTER SEPERTI KAMU. TAPI, HARI INI, MENJELANG PERTEMUAN PAHLAWAN KAMI DENGAN PAHLAWAN KAMU. AKAN KAMI LEPASKAN SEMANGAT KAMI YANG KAMI PENDAM GARA-GARA KELANCANGAN MULUT KAMU INDONESIA. BERSIAP SEDIA LAH UNTUK KEKALAHANMU INDONESIA! SEDIAKAN TISU DAN KAIN UNTUK MENGESAT AIR MATA MU! LAWAN BAGAI ANAK JANTAN. USAH JADI PENAKUT! KAMI HARIMAU MALAYA AKAN MEROBEK KAMU WAHAI GARUDA!

CACI LAH, MAKILAH, LUAHKAN KEMARAHAN KAMU HARI INI, LAMPIASKAN KEMARAHAN ITU WAHAI GARUDA. KERANA NANTI. KAMU AKAN MENANGIS KESEORANGAN DENGAN KEKALAHAN! KAMI PULANG DENGAN KEMEGAHAN!

AYUH MALAYSIA! MULAKAN SEMBOYAN MENJAHAMKAN INDONESIA! AYUH! LAUNGKAN SEMANGAT MU! JERITKAN APA YANG KAMU PENDAM SELAMA INI TERHADAP INDONESIA! BANGKITLAH KITA SEMUA! SOKONGLAH PASUKAN MALAYSIA YANG KORANG CINTAI! JANGAN TAKUT, JANGAN GENTAR. INILAH MASANYA UNTUK KITA MERAMPAS TAKHTA DARI PARA PENYALAK YANG SUKA MENUDUH! INILAH MASA UNTUK KITA BERGELAR KUASA BOLA SEPAK SEMULA! INI LAH MASA UNTUK KITA BERITAHU PADA INDONESIA BAHAWA KITA TAK PERNAH TAKUT DENGAN MEREKA!

AYUH MALAYSIA. HANCURKAN KESOMBONGAN GARUDA. MALUKAN MEREKA DI TEMPAT SENDIRI. TAMATKAN RIWAYAT DAN MITOS MAJAPAHIT YANG MEREKA SELALU BANGGAKAN. TEWASKAN MEREKA DAN TAMBAH LUKA MEREKA! MENGAUMLAH HARIMAU MALAYA. BAWALAH KEMENANGAN. JANGAN PULANG SELAGI TAK MENABUR BAKTI PADA IBU PERTIWI. KAMi MENUNGGU MU WAHAI PAHLAWAN KU. MENUNGGU DENGAN KEMENANGAN. MENUNGGU DENGAN KESABARAN. ANDAI KAMU TEWAS DAN KALAH. JANGANLAH BERSEDIH. KAMI SENTIASA DI SISIMU!

SEMBOYAN TELAH BERBUNYI, MARILAH KITA KE MEDAN BAKTI. SALAM AKHIR AKU UCAPKAN, MOGA KITA BEROLEH KEJAYAAN! CHALO!

p/s : gambar dari google a.k.a seni itu bebas!

5 ulasan:

deus X machina berkata...

#indogs sentiasa loser.
enough said

Shadow Girl berkata...

perrgghhh giler punya puitis. tapi siyes mmg gempak. hari ini malam ini malaysia akan merekod sejarah setelah sekian lama menyepi. insyallah malaysia boleh. harimau malaya yang kelaparan akan membaham garuda dengan lahap nya. ganyang garuda habis2an.. jgn tinggal sesisa pun. yeaahhhh semangat aku untuk negara aku!

MOFASAD berkata...

semakin meliar perangai budak pendek nie

AlexiaAqram berkata...

mofasad

waklu!

Lee Zha berkata...

aisey. aku bc post ko pn aku rs mcm nk pegi bperang. semangat ok! yeahh!!