Disember 03, 2010

Tak Boleh Blah

Suasana sewaktu borak-borak waktu petang.

Aku : Kat mana kedai asam pedas yang sedap kat Melaka eh?

Kawan : Kat rumah aku, mak aku masak lagi sedap. Satu Melaka tak boleh celen bro.

Aku : .............


Suasana sewaktu lepas jamming.

Aku : Kau kena tukar pick-up Epiphone kau ni. Gitar Epiphone made in China cam ni, pick-up dia tak berapa elok sangat.

Kawan : Ehh, made in China lah paling bagus. Lagi bagus dari Gibson la broo.

Aku : ............


Suasana sewaktu lepas performance.

Wartawan RTM : Apakah pendapat kamu tentang event ini?

Kawan : Em, hari ini kami bermain dengan baik dan kami yakin kami akan layak bla bla bla bla... sign artist.....bla bla bla...  band lain beri saingan hebat....bla bla bla.... kami lagi bagus.....bla bla bla

Aku : .................(geleng kepala)





Tak bley blah la dowh. Tanya soalan, jawabnya macam cibai. Rasa nak lempang ada jugak. Kalau korang nak lempang tak?

10 ulasan:

Hasrol Nizam berkata...

lepang je. aku ada sorg kawan ni. bila ckp ngn dia. dia nak menang je. letih woo ckp ngn org camni.haha

Pendapat anda?
Rambling on early December-jangan malu bertanya, nanti sesat jalan

Hellioz berkata...

gwa rase gwa jenis cakap camni bile gwa btol2 tau satu bende

tapi gwa senyap kalau gwa tak tau

buat ape nk mengaku tau bile xtau ye dak?

tapi dalam kes lu ni,
member lu overconfident
tepek jela
haha~

sayang berkata...

ikut masa la.. kdg2 org serius dye main2..

cam nak bagi penambar seribu je.. lolzz

*insert series cat face*

Fiq berkata...

ololo..

gurau2 manja tuh. chill lah!

ko layan aja...

cik tipikal berkata...

rasa nak hentak je kepala. cakap nak menang je. haih !

Awang Joe berkata...

member tue lh ganti karpal singh laa...hehe...

Is berkata...

jawapan yg poyo.
rasa nak sepak pun ade.

AlexiaAqram berkata...

so semua setuju utk beri pelempang lah? baik, aku cuba melempangye esok.

bukan penggoda berkata...

ada kt mlake ke?

Nordin berkata...

tak layak untuk dilempang pun. haha. tak berbaloi