Januari 15, 2011

Farewell Alexia.

Hai semua.

Mulai hari ini, kita tidak akan lihat Alexia menulis di LensaRosak dan Terfaktab. Alexia sedang bertungkus-lumus menyiapkan thesis Master peringkat akhir (for publish paper) yang agak menyukarkan beliau menulis dan mencoretkan pandangan-pandangan bernas terhadap dunia dan isu sekeliling. Ini bermakna, LensaRosak dan Terfaktab hanya akan di kendalikan oleh Aqram sahaja. Sehubungan itu, penulisan-penulisan yang akan datang bakal kembali seperti dahulu. Di olah secara langsung oleh Aqram dan mungkin ada serba-sedikit inspirasi dari idealisma Alexia. Dan ya, sebagai tambahan, hubungan cinta antara Aqram dan Alexia juga masih berjalan dengan baik dan romantis. (hehe)

Walaubagaimanapun, LensaRosak dan Terfaktab masih kekal menggunakan nama AlexiaAqram sebagai watak penulisan eksperimental dan ilusi supaya tidak menimbulkan kekeliruan pada pembaca setia LensaRosak dan Terfaktab.

Akhir kata, marilah kita mengucapkan selamat berjaya kepada Alexia. Semoga kajian beliau dalam mengekstrakkan madu sebagai satu sumber perubatan merawat penyakit kanser berjaya dan boleh di perluaskan bagi membantu masyarakat.

Sekian, terima kasih.

14 ulasan:

niesz berkata...

gud luck tuk alexia..ehe..

MOFASAD berkata...

AKU NAK AWEK AQRAM ! AKU TAKNAK AQRAM!

PELEZZZZZZ!!!

Myth berkata...

aku ingat aku sorang je ada masalah nak bagi bloggng bila tgh buat thesis. RUpanya ada gak orang lain. ALhamdullillah...aku tak keseorangan

PointBlankRambler berkata...

all the best to alexia!

maiMOONyet berkata...

gudluck wei ^^

Mknace berkata...

:) :) :)
gud luck
terbaeekkk!!!!

singgah dari mknace unlimited

anOOan berkata...

best of luck alexia!

MIA berkata...

gud luck. ; )

Fiq Vertigo berkata...

smoga maju jaya

c!k baBy berkata...

gudluck yaww!

MATAHARI berkata...

all the best alexia!

Sca Ndx berkata...

tapi aku masih tak dapat beza alexia mana sat. grrr.

anyway. selamat berjaya dengan sedikit luck alexa

rulhazwanami berkata...

oi teruskn menulis sbb ak nk baca

zaira berkata...

pandai aweks kau ekkk?