Mac 13, 2011

Layan Lagu Bersama 5 : Paradigm Of Fantastic Kingdom

Lagu-lagu dari band-band legend Malaysia waktu dahulu. Ni apa barang dengar Bruno Mars ni? Tak deep langsung. Huk alohh!

Madhouse, gua rasa depa dah jadi taiko shisha kat Melaka kot.



Ouh, i love Mohd Jayzuan waktu dahulu. Hensem dengan hooded dan garang. grr - Alexia



Lagu yang gua dengar kalau terfaktab pasal cinta. Sekarang tak lah.



Chaise Lounge. Wira tempur cinta sakti dalam Paradigm of 5 Kingdom!



Yang last, of course lah band ni. Tak kenal, gua hentak lu orang sekor-sekor. Heh!



Enjoy!

9 ulasan:

MATAHARI berkata...

madhouse!

zey berkata...

bruno mars ada rambut kerinting. lu pe taw? ahaks! =D




luv,butterfingers!

sastraboy berkata...

BUTTERFINGERS!

dem.

lagu royal jelly tu memang berhantu. aku suka gila intro dia.

inzal!

penulis.sahaja. berkata...

amboi semua nak grunge ni.

Sca Ndx berkata...

ok gua tak layan grunge tapi
selamat pagi gadis gua layan. hehe

Sab Buenoo berkata...

err. kenapa aku kenal bruno mars tapi yg ni aku tak kenal?


:D ok. aku tak lahir lagi kot masa ni.

AlexiaAqram berkata...

@matahari

rumah gila!

@zey

rambut wa kerinting, lu tau ke?

@sastraboy

lelaki berjiwa kasar memang akan melayan butterfingers.

@PS

dulu2.

@sca ndx

band SPG siapa yang tak kenal memang tak 'terfaktab' lah.

@sab bueno

selamat berkenalan

KHRLHSYM berkata...

madhouse tu masih hidup rasanya. bassist pergi band berat skit dah. hehe.

haxim berkata...

alexia kau main utk Gaban Seven ke?
*aku bru tau dari nami*