Mac 08, 2011

Makwe 16 : Manis



Definisi gadis yang manis bagi aku adalah sebegini. Kalian macam mana? Walaupun tak putih melepak gebu montok sekalipun macam tepung goma. Tak perlu senyum memuncungkan mulut. Cukup sekadar lirikan mata dan senyuman ringkas. Masih ada sesuatu yang menarik perhatian untuk berkata '"Eh, lawa lah kau".

Terus-terang siapa pemilik gambar ini? Aku main type 'gadis malaysia' kat google je, tak ambil kebenaran pon. Kalau pemilik gambar tak butthurt, boleh mintak alamat rumah? Nak kirim surat berbedak lah. Hehe..

39 ulasan:

cik 18 berkata...

boleh tahan juga gadis malaysia kau..

MOFASAD berkata...

kadang kadang pasal ayat "ok" pun dah boleh gaduh besar

*sedang mengalami

Sab Buenoo berkata...

snnnfff ssnnfff "bukan aku" :))

AlexiaAqram berkata...

ye ke parid? takpe, malam krg kita citer.

JIJI YU berkata...

aku ingat ko shoot senirik

Hansyirah Takezur berkata...

marah kat awek ko baru taw.. ahaha..

idAti mALek berkata...

rambut karat ke neyh?alaa...nak rambut hitam pekat~

AMI.FAHMI berkata...

lensa rosak sudah kembali.

kah kah kah !

najihah sahami berkata...

terpaksa mengakui yang mata minah ni memang mengancam!!haha

ismey berkata...

nak share ye (:

b a m b a m ' s berkata...

siapa bilang gadis melayu tak menawan~ ewah2.. kekekek

Bulan berkata...

cun ah minah nie.ade rupe aku sket.ahakss

Artoone berkata...

Batu 8, Jalan Kluang
Kampung Masjid Lama
86000 Kluang.

Member aku ni... anto la surat berbedak tu kat alamat atas.

Artoone berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
PointBlankShot berkata...

ekhem.

gua sependapat dengan lu bro.

nak whatsapp buleh? heh

Sky0ne berkata...

hi awak dalam gambar...hehe

wawan berkata...

Pewwit! Gadis malaysia bermata kelabu!

Anis izyan Abd Rahman berkata...

ayuuuukkk tolong anis promote health awareness program nie ...

dijemput sekali join kitorunk

http://amethyst89saphire.blogspot.com/2011/03/brain-awareness-pada-12032011-datang.html

afrohead berkata...

aku punya definisi pulak ialah yang berbaju kurung. kalau berbaju kebaya apatah lagi.

Nobita Sensei berkata...

Dikatakan gadis Malaysia seperti ini ada yang mithali.

sharamli berkata...

kadang kadang pasal ayat "ok" pun dah boleh gaduh besar

*takpernah mengalami

Plain Jane berkata...

suke yang mata kelabu ke? mesia yang awex cmtu meh?

qyqa berkata...

kalau perempuan ni buang karat kat rambut n tutup aurat lagi manis kan.... =)

pmilik pic ni xkan butthurt la sbb dia kena puji bukan kena maki ponnn


lalala~~~

AlexiaAqram berkata...

@sharamli

jaga parid elok2.

oh nudra berkata...

wah

.sweet-ants. berkata...

ada mesej kt dlm post ni yg aku amik positif.

x perlu wat mulut muncung mcm pesen gambar budak2 sekarang ngan tak perlu nak mekap sangat lah. ahah.

AlexiaAqram berkata...

pandaiiiii!

Sca Ndx berkata...

senyum. suka. suweet :)

amier azrul alias berkata...

dh dpt alamat tu..
ape lg?
hoho

lalink7 berkata...

hmmm..pakai mata palsu tue menambahkan perisa canteknye gadis melayu..ahaks..

eiffel berkata...

kehkehkehkeh~

AlexiaAqram berkata...

alamat je? nama takde ke? takkan nak bagi surat tak bernama? ni bukan berantai cik kak.

keh3~~

Azra Rahman berkata...

persoalan jenis jenis muka orang di laman laman sosial terjawab dalam entry terbaru aku TYPICAL IV (edisi gambar)

Kalau kau org nak butthurt, its not my fault, its a fact and its happening now.Haha

chiow,
AR the Annoying.

NAJ HEBAT berkata...

memang manis.

rambut karat lah.

gadis malaysia mungkin jika warna rambut hitam pekat original, mungkin. lebih manis.

apa2 pun, masing2 punya manis tersendiri.

keh keh.

gua mahu dipuji.

ulala

sya berkata...

1. mata macam pki lens. kalo real eyes baru lah adil.(jeles2 :P)
2. rusty hair,stuju dgn NAJ,black is better
3. prmpuan muncung2-bajet-comel mmg sgt annoying.huhu

p/s:cantik itu subjektif. :)

sebelas berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sebelas berkata...

Manis nie subjektif pada orang yang melihat.tapi gambar ko post nie.bagi aku makwe nie lawa.

hamsor berkata...

Wei.. ini alamatnya..

Rosmah Mansur
FLOM
FLOM Division,
Tingkat 4
Pejabat Perdana Menteri Malaysia
88088 Putrajaya

khai berkata...

mmg cun gile,. sekali pandang macam awek aku, dua kali pandang tak tau nak cakap ape, hahaha