Mac 28, 2011

Minimal Quotes 2

Woi orang tua!

Kau tua macam mana sekalipun, dalam padang bola tak kira tua-muda lah. Dalam padang bola tak kira umur lah. 

Kau nak dapat respek dalam padang, main bola biar gentleman lah. Jadah apa dah sepak kaki orang sampai jatuh, ketegaq tak nak mintak maaf? Kau ingat kau tua, kau bagus?

- Ayam golek 63561

6 ulasan:

Alexandriana Alia berkata...

uiksssss!

kalau salah mesti mintak maaf lohhh

jandi berkata...

bukan main bola je gentleman, apa2 pun, biar gentleman

AlexiaAqram berkata...

eh, betul!

juliam berkata...

sekarang macam tula, kalau muda kena hormat tua. walupun tua salah. eh *

EZAN IDMA berkata...

abg lensa . marah nampak :) huhu

luna berkata...

sigh~ hampa aku