Mac 29, 2011

Soal

Apahal?

Boleh kau hidup tanpa handphone selama sehari? Jadi gila tanpa handphone la ye.

Letaklah handphone tu bawah bantal, nanti masa nak mati, tulis wasiat jangan lupa pesan mintak handphone tu letak dalam kain kapan.

- Gadis Malam 80143

7 ulasan:

afrohead berkata...

makan dalam.

SyerAgh berkata...

pernah hidup xde hp slama 4 hari - msa praktikal.. haiyya

sharamli berkata...

kalau diberi pilhan nasik dan henf0n.

saya pilih henf0n.

sangg0p berlapar.

Cha Gloxinia berkata...

aku lebih sanggup tak ada handphone drpd tak ada laptop. handphone dah boleh campak lombong je. tak perlu sehari. buang terus


hehehe :P

HARYANI berkata...

tak jugak. aku guna phone ni semata mata sebab nak jadikan alarm je. haram nak topup pon. malaihhhh

penyisir rambut berkata...

insaf..
pas ni guwa gune burung je...
burung oh burung,,tolonglah send msg ni kat si polan bin si polan....

Fyqa berkata...

sobs. muhasabah..