Mei 10, 2011

Angin Baru

Gua kena akui yang gua tewas melawan nafsu.

Celaka!

Ketagihan terhadap blog sebenarnya sama kuat macam ketagihan merokok. Ini fakta, bukan auta. Gua lihat blog boleh bertindak sebagai caffeine yang cukup ampuh merobek jiwa manusia macam gua, jiwa manusia yang memang suka bercakap dalam hati, jiwa manusia yang ada banyak persoalan (skeptikal), dan jiwa manusia yang mahu orang di sekeliling tahu apa yang kita fikirkan. Betul tak?

Tapi, gua degil. Gua cuba nak cipta boundary. Supaya gua tak ketagih. Supaya gua boleh diam. Tu yang gua nak tutup blog. Bak kata nabi, diam itu lebih baik dari berkata-kata. Yaaaa, tapi bila gua fikir-fikir balik ;







Memang lahanat kalau gua nak paksa diri gua dari berhenti buat benda yang gua suka. Pedulik apa lah nak jadi apa pon, nak kata apa pon, gua henjut selagi boleh. 


Selamat kembali, LensaRosak.


Yezza~~

p/s : 20 hari je gua berenti, cis! Tak true langsung!

34 ulasan:

Pijahh' de-Arr berkata...

patut tak nmpak..~~~

yeahh welcomebac aa..~~

Nobita Sensei berkata...

akhirnya. phewwwww~ (kesat peluh)

che'ila berkata...

haha...welcome back..LR.

eszol raar berkata...

gua dah bilang

Mehmed - berkata...

kau ketagihan candu? ahak..patut la sebelum ni aku tak boleh join.. berkat salamat-

SperMAtids BloG berkata...

kalau dah sekali onani..
susah nk berhenti..
aha!

Dale berkata...

tak lama lagi !

Hellioz berkata...

at least lu buat/

bukan setakat cakap kosong.

move on. gwa tak sabar nak baca buah fikiran lu.

Raihana Izzati berkata...

*sembelih lembu esok.konon2 nazar.huehue

welcome back

*peluk2 angin

AlexiaAqram berkata...

hamboiiii semua!!

kemaen!

.sweet-ants. berkata...

aqram. aku merindui mu.
eh silap. aku merindui belog mu.
welcome back!

Eyka berkata...

welcome back awakk! jom rock da world!! hehee:)

Anisa Hang Tuah berkata...

hai abang LR

selamat kembali.

kitew rinduw laaahh

Sca Ndx berkata...

heheh. tak puas kat terfaktab ke?
Go LR. puaskan ketagihan cepat

Fariq berkata...

perghh... menangis peminat tegar LR ni.. sampai ati tutup blog ritu.. kehkeh..

betul la berblog ni mmg kuat caffeine dia.. dem

Amiey White berkata...

wah ! carpet merah ------------------

Zulfikar Hazri berkata...

ahaha.... taaak taaahaannnn :P

Sembang Kemas berkata...

gua lagi suka lu sambung berblog.

sebab pemikiran lu tak sama macam gua,lu imba.

Johan "Champ" Radzi berkata...

HAHA kelakarlah kau Aqram.

Okay okayy,

selamat kembali saudara :)

! Nurida Ardy berkata...

welcome back LR!..
p/s:laju2 edit bloglist..hak3...

Kembali Senyum berkata...

bila aku bukak blog ko aritu, terus keluar pe ke jadah enta. tak bg aku usha. kau tahu hampa gilaaa masa tu.

*haha. ayat fanatik tak fanatik ?

Amy Wong berkata...

cayalahhhhh

Mira Yusoff berkata...

Kah Kah . Kah Kah .

Rasa nak gelak je .

eiffel berkata...

aqram suda botak ke?**bayar naza.lol

sanguine berkata...

wow. aku orang baru. kiranya aku dah ketinggalan jaman la ni.

Lukman Awaluddin berkata...

ketagihan adalah ditakrifkan sebagai pergantungan fizikal dan psikologi terhadap zat psikoaktif (misalnya alkohol, melancap, tembakau, heroin dan ubat-ubatan yang lain) yang melintasi halangan darah-otak sekali tertelan, sementara menukar persekitaran kimia otak.

*eh..ini bukan pseudosains kah??aku silap blogwalking!!

Si Gades berkata...

great comeback !
LIKE it <3

karmasarkastik berkata...

pasal lu gua terpaksa bikin blog,ingatkan lu dah...







kawin lari!





kah3!

iza midi berkata...

sgt suka blog ni, sbb bahasa dia mudahhh!!
n part kutuk2 ppn paling skee!!!
at least, bole ajar diri berubaahh~
hahahaha xDD
pape pon, keep on writing, sbb we love it!!

hiro berkata...

dekat LR ada penjilat bontot gak ke?

nice blog..folo me back! tu semua..

ni alexia lambung la..xmakan rasuah..kah kah kah.

Inspirationalefeks berkata...

aku pikir lensarosak sudah berhenti dulu, rupanya bermula kembali .. hoho . memang ketagih kafein kata-kata bernas... hoho

timm berkata...

u turned.

Pendekar Berkuda berkata...

kau berhenti la tak gentelmen... apa barang keluar...

nanti dengan siapa aku nak bersilat... ciss...

Tanpa Nama berkata...

pokok pngkal iman yg kuat....ktuk2 org kununnya nk share pndngan mmang r best sbb bnda2 cam neh mngajak kpd kmungkran je lbihnye...so pe yg bleh ak ktekan ko pon sme gak ngan bloggers2 yg len...slmat dtg k lmbah pnoh dosa....