Mei 10, 2011

Menjengkelkan 8 : WTF?

Gua rasa nak menganjeng orang. Angin perubahan memang menyeronokkan apatah lagi di mulakan dengan style puaka sebegini. Lu orang tengok gambar bawah ;


Lu orang tengok gambar ni, ada rasa apa? Tanya gua, memang gua rasa berbulu. Lagi gua berbulu sebab gambar ni ada kat facebook gua. Dan mungkin ada kat facebook lu orang jugak macam facebook Helly, Deus, Bent, Afiq dan sebagainya.

Tatkala gua melihat gambar ini, gua rasa nak lambung je budak laki tu. Gua tahu dia berat, tapi berat lagi dosa gua yang gua kena pikul dari tidak bercakap apa yang benar. Aicehh! Cuba lu orang perhati muka lelaki itu. Rujuk mimik muka lelaki tersebut. Seolah macam berkata ;
"Gua dan Cik Epal, lu orang hado?"
Budak lelaki ni kalau betul-betul gua dapat jumpa, memang gua siat-siat daging dia buat bakso. Bakso sedap weh, memang stim kalau makan taim-taim cuaca panas macam ni. Tambah pulak bakso Mofasad. Peh peh peh! Gua tahu dia penyokong tegar #MKLK. Gua tahu nama dia terkenal di kalangan #ULTRAS. Nama dia memang dari Seksyen 7 sampai Brickfields orang kenal. Tapi, bab gambar di atas memang gua tak boleh terima. Memang tak boleh terima. Gua rasa down gila. Gua rasa macam di khianati. Beb, buanglah #MKLK dan #ULTRAS tu kalau macam gini lu tikam member. Gua tahu lah gua takde gambar dengan 'bloggeeiirrr' popular. Iye, gua tak layak. Apalah nak di bandingkan sangat kepuakaan gua dengan kepuakaan Maria Elena? Menyampah weh, macam menyampah tengok iklan Libresse Yunalis Zarai yang terjun dari helikopter sambil menyebut, "Anda pun cubalah sesuatu yang baru jugack". Nak gua ulang? Tak payah!

Tapi beb! Lu takpayah terasa hati sangat, gua tetap sayang lu! Lu memang dilahirkan untuk gua sayang lu kot. Muax muax muax!


Cuma, yang perempuan sebelah lu tu. Gua malas nak cakap banyak. Kalau gua jumpa, memang gua nak bagi penerajang.





Hyeeee korrruunnnkkkkkkkkk!!!





Macam babi. Boleh hentikan tak cara percakapan sebegini?


p/s : Gua tahu, nanti alasan yang bakal gua dengar ialah, "Ada aku kesah?". Kikiki

86 ulasan:

AISHA INANI berkata...

ceh. dah menyengat balik. but what can i say....

AGREE! grr.

Fatin Razali berkata...

Hyeeee korrruunnnkkkkkkkkk!!!

*maskara tebal 3inchi setengah

Amiey White berkata...

Hyeeee korrruunnnkkkkkkkkk!!!

ngeeeeee....































cam cam cam cam cam - - - -

Jemari MonteL berkata...

hehehehehehehe akhirnye dpt gak jengah blog kamoo ekk lensa rosakkk...syuukeeeee :)

Nadirah Abdul Mubin berkata...

hahahah aku ingat aku sorang je yang menyampah gn minah ni. hahahaha.

Raihana Izzati berkata...

"Gua dan Cik Epal, lu orang hado?"

ok line tu memang masuk kot.

lololololol

JOM MENTERNAK LEMAK!

♥NuR SyAFiQah♥ berkata...

wauu..entry berani mati punyr..hahaha

esok mesti kecoh punye ;)

eszol raar berkata...

hyeeee aqram......


jealous ke?

afrohead berkata...

korunkkkk tengah 'in' sekarang ni.
keh keh keh.

.sweet-ants. berkata...

dia dah stat dah...hahahhahaahaha

Nur Adiratna berkata...

suka 100 kali...
tapi ada ckit nak cakap la...
HYE Korrrunnnnnnnnnnkkkkkkkkkk....
=))=))=))

MY HEART berkata...

hyeeeee..koruuunkkkkk....


Aku cari gak dalam kamus dewan bahasa dan pustaka kot2 ayat ni ada tertulis kat situ....nak gak cari makna dia ...

tapi.. tapi...

tak ada okeh! tak ada....

penat je aku bergelar pelajar uni tapi ayat 'hyeeeeee kooorunnkkkkk' aku tak tau.. ^_^

welcome back bro... i loike... selama ni ko private blog.. ingatkan ko dah nak benti menulis dan aku mula nak terasa emo dan sedih hihihi.. tapi aku silap.....

aku suka cara ko yang baru ni...

berani dan telus.....

fingerkontot berkata...

lepas ni mesti kecoh, percambahan dan percanggahan pendapat. well, i'm looking forward!

AR the annoying berkata...

speechless and jyeahh for the rage.

Orked berkata...

haha gelak sakan baca entry ni.. best jgk... hye korunkkkkk.. hihihi

selamat kembali :)

MOFASAD berkata...

karang gua chant depan mata lu lagu USM tahu lah!

AyuE SurihanyOt berkata...

aikk dah tak private blog dah??welcome back bro...hahaha

AAINA berkata...

this is what I've been waitin forr... like! hahaha

najihah sahami berkata...

walcome back!!

lepas ni mesti panas lagi dunia blog..hurm..

Fiffy berkata...

gua x heran kalau epal counter u back. pasni ada lagi anjing2 follower dia g counter n marah lu. tu xleh blah. wakakaka

saye.mejai berkata...

hyeeeeeeeee Aqram! welcome back!

mrs chenta berkata...

panas..panas..ahahahah

Kehelan berkata...

sapa cik epal tu?

+d.O.Y.A.h+ berkata...

gua nak makan epal!! :P

abu berkata...

wah LR dah kembali. rindu kot nk bc blog hang. haha

Cik Mira berkata...

counter attack mesti ade lepas ni hahahha

Whoda berkata...

whoa! terbaekkk.

bLaCk | maWaR berkata...

ahahahahahahahahahahhahaaa~ cool!

miss'ENH berkata...

whoaaa...dye kembali..

hahah...panas di sini ..

Belly-Button berkata...

sape ppuan tu.? aku xkenal pon?
sbb tu ak xfhm knape ade gmba ni. tp ble bc entry ak agak2 ppuan ni popular. kot.?
plg pnting ak xkenal pn.
wtv.

Sca Ndx berkata...

cik epal manusia paling cute kamu tahu? heheh

Tanpa Nama berkata...

yup....
agreee...

sungguh annoying...
belog asyik citer dia makan jer...
mcm dia jer boleh telan makanan...

haizzzzzz...

cik EPAL berkata...

muahahahahahahahahaha. yang penting gua sayang mofasad sebab dia macam bonzer. kahkahkahkah


"bye korunkkkkkkkkkkkkk" lu lupa nak masuk kan lah. kikikiki

Sab Buenoo berkata...

cik epal memang comel. kalah gua. :">

naj hebat berkata...

ya. gua nampak lama dah kat facebook mofasad ni.

Lu hado?


Tolong bagi salam penerajang kat beliau. Gua dah jumpa ppuan tu banyak kali. Sebagai insan biasa, gua benci beliau.

Sembang Kemas berkata...

gua nak join askar militan melawan counter please.

HEROICzero berkata...

apa gua dah buta, atau memang mofasad nampak kacak dalam gambar tersebut. dengan kening2 jatuh sebegitu, redup bhaaaii !

sharamli berkata...

amb0i!

Tanpa Nama berkata...

Indahnya bahasa.

Fyqa berkata...

err... welcome bck :)

miyot berkata...

wohu :D

haha.

sya berkata...

kahkahkah~

likelikelike

kembali menaip!tingkatkan prestasi tambahkan kontroversi... :P

AlexiaAqram berkata...

salam penerajang salam penyepak,
buat taulan yang suka ketawa,
inilah come-back lensa rosak,
moga gua-lu sentiasa gembira.

keh keh keh!

Anisa Hang Tuah berkata...

hye korunkk

nak test jugak ahh

again.

hye koruunk.

pergh rase annoying.
haha

MOFASAD berkata...

amboi tu apehal?

keh keh keh

AR the annoying berkata...

cik epal cuba bertenang dalam komen.menunjukkan kemesraan.

Minda.Kritikal berkata...

tak kenal juge cik epal itu. lalala~

Roti Jala & Paru Sedap berkata...

Malas aku nak login tapi kau sendiri tahu siapa aku kan?

Hahahahaha.

Sumpah tak boleh blah bila kau sebut >>> "tak nak makan apa2? Kau takkan tak suka menternak lemak?"

cam rasa nak sembur dengan ayaq liuq je time kau kata gitu~ hahaha~

Mat berkata...

demi untuk menghanjeng lu sanggup buka balik blog ni.

Fiq Vertigo berkata...

hmm

Tanpa Nama berkata...

eceh si epal saje tunjukkan ayat steady.
hakhakhak.bye korrunk

Tanpa Nama berkata...

bro.

mereka kan.

same-same tembam.

memang layak bergambar bersama.

sama-sama ternak lemak di pipi.

HARYANI berkata...

aku tak suka bila dia post pasal berapa duit nuffnang dia dapat. like WTF nak riak sangat doh -.-

Tanpa Nama berkata...

pempuan ni mmg riak dgn duit nuff die.


bagus la banyak duit

bole makan banyak2

ternak lemak.

mulut tade adab

lagi satu

duit nuff die yg lebat boleh buat beli baju die yg sendat tu

baju yg nmpk perut die yg muncit

dan beli suar ketat die tu

opkos lagu satu

shawl die yg berwarne warni

kahkahkah

pempuan bongkak

mahirahkamal berkata...

Nice Aqram =) eh dah tak private ke blog kamu ni.

Amy Wong berkata...

butthurt betei



bye korankkkkkkkkkkkkkkkkk

nas berkata...

erksssss...
xtahu nk komen ape2 kat sini
tpi xmanis la ckp terus terang pasal cik epal tu macam2
kalau nk cakap pun berkias sket...
aku pon kutuk2 blogger femes sorang ni
cuma aku xmention nama dia...
nanti aku kene attack pulak.. da la xfemes.. huaaaaaa :P

http://nash121.blogspot.com/2011/05/alhamdulillah-tamatnya-semester-4-suka.html

Tanpa Nama berkata...

nas: kalau tak mention name kang diorang tak sedar.

bagu cuci

basuh siket

pastu bubuh gambar

baru thrill dude!

AlexiaAqram berkata...

nak balas komen lu orang sekor2 gua tak larat.

gua ketawa je laj. HAHAHHAHAHHA! nice lu orang! sayan ketat2!

roxanne de maria berkata...

hye korunkkkkkkkkkkk


hahah. berdekak aku ketawa baca entry ni.

welcome back!

bye korunkkkkkkkkkkkk!

eiffel berkata...

hye korunkKkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!**ko seolah2 merayu pd aku utk ckp lagi...



hye korunkkkk!!!!!!**lol


p/s :: hi aqram!samat bukak blog balik!lol

cdah berkata...

rasa kelakar pun ada.. haha..

sanguine berkata...

awek aku pakai purdah. kutuk lah mcam mana pun, bukan korang kenal. keh3

Lucifer berkata...

kau dah balik, nak?


hehehehe.


aku pulak ditimpa hiatus berjeda tinggi kerana kesibukan kerja tahap gaban.



Yezza!

atEe berkata...

baca je blog ni mesti aku gelak dan diam. best, tp hati kena kental.

:)

Mss Ieza berkata...

siapakh pmpn tu n siapakh llk tu?? (@_@) (newbie)

IQBAL ZARIN berkata...

setelah ramai yang mula mengenali hati budi ko (x 100%) ramai jugak yang faham cara penulisan blog ko. haha... nicee...

ceh, cik epal je pun. nak bangga hape?? sape cik epal tu?? ooo.... yg suka pakai sarung kepala berbelit2 tah hape2 tu kan? haha..

mana yang butthurt semua ni? mana? cepat la bekap beliau. marah lah. hahaha

Tanpa Nama berkata...

sebab teruja dgn come back hang, buat pertama kalinya aku komen blog hang. sebelum ni baca senyap2 ja

welcome backkkk! haha

Tanpa Nama berkata...

sudah2 la weii...tulis sumthing yg lebih bermakna la selain isu tudung.

Silent berkata...

hihaihaiahaiahaiaaaa

aku sure kau kena hentam lagi ni.nanti.hukhuk


bet singgit.

karmasarkastik berkata...

korunkkkk love u epal!!!!





pui! pui!

Tanpa Nama berkata...

aqram loser dowh. guna entri mcm ni nak tarik follower balik. publisiti murahan!

Fatin Myaa berkata...

suara cik epal macam erra fazira dalam cinta kolestrol. kan?

CT berkata...

pastu bebajet hye korung tu trademark dia

puih natang haram crik publisiti
puih2

cerkLeng berkata...

aku kenal pompuan dalam gambar tu.
tepi yg beso tu aku x knl.

zt-zati berkata...

haha..
sure ko pn tgok vdeo tu kn..
so annoying...!!
pffff

Tanpa Nama berkata...

gila rindu blog kau ni alexaaqram.
aku setuju sgt entry ni.
aku mmg nyampah gila ngn cik epal ni.
bajet ''retisss'' konon, euwwww pelis lah okayy. geli aku. dah la dress up macam pokok krismas, badan macam patrick. nyampah gila aku ngn blogeiir bodoh ni. klu aku jumpa dia nak je aku terajang and cakap kau tak payah la nak bajet glamer sgt okeyyyy. huh geli aku. chowwww.

Tanpa Nama berkata...

aku pon x berapa suka minah tu. tapi, yer lah, bebudak baru nak up kan... takde apa yg bole dibuat sbg cth pun. oh lg satu yg aku prasan ialah, dia suke letak nama2 artis yg selalu org google kot. WTF wei...nak naikkan rating blog kah? tak faham aku. panggil kengkawan dgn nama artis. ah murahan btui marketing. pernah terserempak dgn beliau di suatu tempat. tak berapa hebat pun. biasa aje. budak2 baru nak up dan baru nk cari identiti beb. takpe lah. kita sbg org dewasa nih, hm..tegur mana yg mampu.

jgn plak ko kasi penerajang. anak orang kot? :P

Datin BERSERI berkata...

jap2~~~

mula2 aku pikir aku je kot

biler aku tanyer kawan2 aku yng maen blog gak..

dorank pon sama

biler aku soh kawan2 aku yg xde blog tngok minx pendapat..

dorank pon sama...

biler aku baca entry nie...

waaaa baru aku taw..korank pon sama~~~~~~~

bajet dowhh~~~~~
setuju 100% entry nie

darxniq berkata...

Hyeeee korrruunnnkkkkkkkkk!!!...

p/s: nak jugak....:P

Halle Calypso berkata...

"retis" tu ape?
xfaham...

"korunk"? haha.. bunyi pelik

Tanpa Nama berkata...

bro nampk sngt lu jeles....bia r dye nk ckap pe pon pe de hal..ingatkn lpas lu ktuk si yuyu zulaika isu neh da cool down tp de g...nk ktuk org agak2 r bai sbb stiap pe yg lu ktuk,keji,caci maki tu sume satu ari akn kna kt lu gak....tuptup kuar cter lensa rosak kapel ngan cik epal takpun ngan pmpuan yg swaktu kngedikan cam cik epal...ahsudah

Tanpa Nama berkata...

ak perasan r msti de je entry psai pmpuan gdik r,pmpuan tdung rambu2 r,pmpuan tu,pmpuan ni....lu npe bro anti sngat k ngan diorang smpy ktuk abis-abisan k sbnarnye lu bwat diorang marah sbb lu nk attract diorang sbb lu pengennn bnget(bhse indon) nk knal diorg kan....tak pon lu da tangkap cintan nagan diorang...diorang cantik kowtt...

AlexiaAqram berkata...

KAH KAH KAH!

A129049 berkata...

aku rasa orang "tanpa nama" kat atas 2 ketul tuh buah pear dengan buah lai . member2 cik epal . hakhakhak . apa de hal dgn takat cik epal ?

lensarosak . selamat kembali ! ^_^

Lina Shabbir berkata...

hahahaha.

seronok dapat tahu aku bukan berseorang.

member india aku tengok dorang pun cakap,

"wtf?".