Julai 08, 2011

Mesej Ringkas.

Kepada ;




dan




serta





yang akan





pada hari esok di








Just want to say ;








 I repeat ;











Problem?





Again?





22 ulasan:

Ren berkata...

thumbs up bro..

Tanpa Nama berkata...

Fuck Bersih..,,bukan perhimpunan bersih tapi kotor..,,

rerehalim berkata...

ha ha bagus bagus

afrohead berkata...

count my middle finger as well. hell yeah.

RepublicAku berkata...

lu problem...

Tan Tin Ton berkata...

I LIKE. HAHAHA

TheBentPencil berkata...

So I posted this on my FB...

Don't ask why to be a French citizen, u must speak French.

Don't ask why 99% of US Presidents are Protestant Christians.

Don't ask why Japanese monarchy are full of Japanese Prince and Princesses.

Just like dont ask why BM is national language, Islam is national religion and Malay presidents are preferred in Malaysia.

It's status quo damnnit. tak suka, blah. senang.

namaakulynn berkata...

HA HA ;))

hackshitam berkata...

lu paling hebat bro,

Wadi AR berkata...

why fuck? not fishh?

Dzarief Zuhdi berkata...

terbaik.. hahaaa.. nak pinjam masuk lam entry bleh?? kahahahaha

.sweet-ants. berkata...

hahha cam tumblr lah pulok. aku nk reblog! 1000 note!

Eyka berkata...

gua sokong nii! fuck all! bersih la sgt kan? hahaha ;D

nak bersih sgt...ape kate leps prhimpunan fuck 2 tlong kutip smpah..takde la smak sngat kan? bru btul brsih..eh..hahaha:P

TAJUDDINDAUGHTER berkata...

yessss

Amiey White berkata...

Hebat !

aminatulmimi ismail berkata...

Yeay!!

shahirahkhairudin berkata...

steady aqram ! steady !

pandangkedepan berkata...

mesej yang ringkas dan padat...saya sokong anda...:P

maria berkata...

BERSIH tuh tuk apa sebenarnye erk?

Tanpa Nama berkata...

STYLE..=)

Aya Ariel berkata...

BERSIH?

kotor ade laa..sampah masyarakat..erkk..buang sampah merata-rata..

Tanpa Nama berkata...

psst thebentpencil,
u r definitely right.

saya tak tahu kenapa tp somehow saya rasa slogan 1Malaysia telah menimbulkan or maybe menguatkan satu keinginan yang lain kepada sesetengah pihak.. keinginan mempunyai hak yang sama rata... dilayan sama rata hanya kerana prinsip SATU MALAYSIA... sehinggakan ada permintaan sesetengah pihak tu bagaikan ibarat sudah diberi betis nak peha terus menimbulkan isu yang lain serta membakar kemarahan sesetengah pihak yang lain...

saya tidak menyokong mana2 pihak... cuma bersyukur saya tidak melalui hidup yg sukar sejak lahir.. tidak seperti di negara lain.. makan pun bercatu.. hidup tak serupa orang..

pemimpin perlu tahu apa mereka mahu untuk negara mereka.. pembangkang jugak perlu faham apa yang mereka minta, ada sesetengahnya tak semestinya boleh atau tidak mampu kerajaan tunaikan utk kebaikan sejagat..

bersyukurlah kita masih hidup bebas tanpa perlu rasa takut utk keluar bersuka-suka walau hanya di depan rumah.. ada negara yang penduduknya sentiasa berdoa agar hari itu tiada bom jatuh di atas bumbung rumah mereka.....

saya bersyukur kerana masih boleh mengamalkan cara hidup dalam agama saya dengan baik tanpa ada halangan dr mana2 kaum yang lain...

- cik sha -