November 13, 2011

Koleksi-Koleksi Komen Bangang Dari Tanpa Nama

Tanpa Nama = Bangang
Anonymous = Bangang

Tanpa Nama komen sambil makan goreng pisang kat balkoni lagilah super bangang.

Tanpa Nama komen keluar seribu satu hadith, ayat Al-Quran, falsampah dan lojitahik lagi bangang bangang dan bangang.

Apa orang cakap? Wajib di kepala-banakan. Takde siapa nak baca dan repek dengan komen kau bhai.

Heh.


21 ulasan:

sYafIk-wAy berkata...

hak ahh memang , ak tak baca komen yang panjang2 . malas . titik .

Semut Hitam berkata...

Terbaik bro...
Dah la buat komen pun tak nak tinggal nama, lepas tu kutuk tak ingat dunia...
macam la diorang je yang pandai...
Macam siot jek...hehehe...

cik-terompah berkata...

style pengecut.

Eyka berkata...

dyorg takde telor letew~ keh keh keh :P

LOSER! kah kah kah :P

RepublicAku berkata...

jantan takde telor!

Alip Apai berkata...

#Sentapmaknak

Haha:)

dreary dreamx berkata...

itu kalau jantan takde telor kalau perempuan takde apa? hahahahaha

dreary dreamx berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Flaccid berkata...

kalo jiran ak yg mkn cili, confirm lh kn bukan ak yg rasa pedas!!hahaha

tergigit lidah sendiri ^_^
peace no war
relaxla wei

Mat berkata...

Peh, sampai kemari pengaruh kepala bana nih. aku ingat dekat page sokernet je.

Pendekar Berkuda berkata...

Kau panas montot letteww.... wahahahaha...

sicomot-comel berkata...

mehehehhee...

entri ni mmg bla bla bla bla bla
-Tanpa Nama

=P

Tanpa Nama berkata...

k

Knight berkata...

Tanpa Nama = Anonymous commenter
Alexia Aqram = Anonymous blogger

Dua2 SAMA JE dgn hadis & teori masing2!! Who the hell bloody cares?

- Fun to be Anonymous

Tanpa Nama berkata...

Serius aku cakap tuan empunya blog.
Kalau kau letak gambar kau mmg ada orang cari kau sampai lubang cacing..
Try letak gambar kau tgk...

Sca Ndx berkata...

kalau betul anonymous hang dah terer korek sampai jumpa gambar. tak true betul tanpa nama ni.

iman aqram berkata...

anon 10.16

dia bukan x berani nk letak gambar.
cuma dia x yakin jer. gigi depan spoil, kulit mcm manggis, rambut mcm balung ayam, tinggi sikit jer dari ibrAhim pendek.

Tanpa Nama berkata...

alamak saya '' anon '' kena bangang jugak.... ish ish ish....



ada setengah orang gunakan '' Anon @ Tanpa Nama '' untuk spam dan troll


- HangPC2 -

laskar pelangi berkata...

bangang kot malas taip nama. konon nak tunjuk lagak la tu kan? menci si anon!

erysweetie berkata...

hoh~

Tanpa Nama berkata...

kau pun blogger tanpa nama
yang tak mahu dikenali siapa
yang ada teori fikiran berbeza
kau dan tanpa nama juga manusia
yang salah silap tak dilihat mata

aku seorang gadis tanpa nama
juga seorang blogger yang tak dikenali siapa