November 07, 2011

SukeLiks

Mulai hari ini, ke semua ulasan aku mengenai bola sepak terutamanya mengenai Malaysia, Arsenal Maha Power, Barcelona, Johor dan Johor FC. Begitu juga USM FC dan MP Muar. Oh ya, juga ulasan mengenai Manchester United Bangang dan Selangor Sayur FA , akan ditempatkan di sebuah laman blog bola sepak paling berprestij di Malaysia. Lain tak bukan ialah Sokerleaks.


Aku malas nak sembang banyak. Kalau kau tak tahu apa itu Sokerleaks, aku sumpah kau jadi memerang hijau. Dan aku cuma nak warning satu je, jaga-jagalah kau Menyu dan Selangor lepas ni. Jangan kata aku tak bagi peringatan ok? Heheheh.

7 ulasan:

Johny berkata...

power power...hahaha

TheBentPencil berkata...

saya taktau apa itu sokerleaks.

kahkahkah

#dasarperempuan

Penyu berkata...

Penyu terbaik. hahahaha

Jimmy Stracqualursi berkata...

thebentpencil atas ni laki ke perempuan? kalau perempuan, comel tak?

gua nak cakap ni sebenanye, post troll lu kat terfaktab memang berisi. two tamzap!

sicomot-comel berkata...

Wooahhh...ade mention Muar dan Johorlah ! bangge aku walaupun tak pernah tengok game dorang. wahahaha

#dasarbukankakibola

Mehmed - berkata...

selangor power ler...

ZeBentPenzel berkata...

@jimmy:

gua perempuan la. takpe, ramai jugak yg konpiyus. comel? kalau pendek itu bersamaan dengan comel, maka gua lebih comel dari Aqram. woha!

sekian. thanks puji penulisan gua.