Disember 01, 2011

Saje je


Saje je nak mengimbau balik kenangan ber-blog pada tahun ini. Boleh kan, lagipun dah Disember ye dak? Eh, boleh tahan gak lah gambar kat atas ni ye dak? Mana pergi ha dak ni? Gua dengar dah masuk sokabar. Hamboihh, popular dah.

















Minah ni aku malas nak ambil peduli.

20 ulasan:

free compass berkata...

haha..start balik.lepas ni boleh menonton sambil mkn popcorn.

Wadi AR berkata...

kemain kau aqram

sharamli berkata...

Eleh! Malas nak amek peduli k0non!

laskar pelangi berkata...

HAHAHA =D nak yg cun jerk..hik3 ce tempek yg kureng cun plak =D

hackshitam berkata...

kkeekke

MOFASAD berkata...

sharamli tu tak reti nak balas mesej abam syg ni ke?

PopCorn berkata...

Kenangan mengumpat. :) Bagi sesetengah Melayu Islam, mengumpat tu tak berdosa. Tapi post sebagai Anon berdosa.

Syazwan Che Deraman berkata...

asal gambar bawah tu kau malas nak ambil peduli?

Tanpa Nama berkata...

Amboiii aqram, klu suke ckp je lah, jgn tunggu lama2 nnt dikebas orgg ;p

Syaitan Bin Iblis berkata...

Mengumpat, dik? Aku rasa mengata depan-depan sebab owner sendiri baca. Kemain anon ek.

myMOONyet berkata...

siapaan ni? -,-"

RepublicAku berkata...

nakal kau ni...keh3

hanaahmad berkata...

siapa? maaf tak kenal. hue hue hue

hazanis berkata...

kenapakah???:)

Tanpa Nama berkata...

tak ska yg no 2 tuh.
over je.

si robot comel berkata...

eh yuyu,kahkah

si robot comel berkata...

eh yuyu,kahkah

Miss Dolce and Gabbana berkata...

Yang bawah tu saja ja kau tak nak ambil peduli padahal kau sukakan.haha

Aqram berkata...

hahahahahaah! macam macam karenah korang ni.

Tanpa Nama berkata...

aku masih xphm knp gmbar yg no 2 tu sedemikian rupa?takot weihh aku tgk muka die cm2!