Ogos 28, 2012

Dilema Selesai

Masalah bagi lelaki seperti aku ialah, ya mungkin menjadi masalah pada lelaki lain;

Melihat kecantikkan perempuan sehingga kecantikkan itu meracuni fikiran. 

Dia bukan kata fikir ikut celah kelengkang. Tapi sebab kau sentiasa harap sesuatu keajaiban akan terjadi jika kencantikkan itu boleh membeli semangat baru kau. Padahal hampeh takde pun. Taik.

Jadi, aku berkeputusan untuk tamatkan riwayat mengejar kecantikkan. Fikir panjang juga aku dalam hal ini. Sebab siapa tak suka tengok perempuan cantik?


Lalu, kawan aku bertegur sapa dengan aku;

"Ala, kira kau ada market jugalah kalau perempuan cantik boleh sangkut ke kau"

Aku menyambut jawapan itu dengan senyuman dan berkata dalam hati;

"Hehehehe.."


8 ulasan:

LelakiSemalam berkata...

terpaksa bhai...beli benda mati pun pilih yang cantik...

piNky LuCiA berkata...

macam mana kalau tetiba perempuan tu hilang kecantikannya?

puteri jalanan a.k.a annur berkata...

cantik tu kan subjektif...seri wajah itu lebih memikat...seri itu cahaya...seri wajah=cahaya wajah...cewah,byk pulak aku ngarut,hehe

sori tuan rumah,selamat berkenalan..:)

Wadi AR berkata...

kalo comel tu acane pule?

alia zainol berkata...

kalo comel dan cantik tu acane pule ;p

adam berkata...

kalo comel, cantik dan jelita tu acane pule?

Alexia Aqram berkata...

he he he he he....

Tanpa Nama berkata...

Aqram pemalu