Julai 15, 2013

Bazar Ramadhan

Meninjau bazar Ramadhan sekitar Shah Alam membuatkan aku sedikit lucu. Pertama, kalau meninjau Bazar Ramadhan di perkarangan stadium Shah Alam, aku lalu sahaja pun sudah rasa kenyang.

Banyak gilerr.

Tapi apasal harga nasi ambeng dalam polystyrene sampai RM6? Gila.

Apa-apa pun, aku lebih suka memasak untuk berbuka. Itu hari aku masak Siakap Sweet Sour. Masak sebab nak bagi makwe rasa teruja atau mudah-mudahan dia sayang aku lagi. Then, dia boleh jadi teman hidup dan boleh aku terus melamar jadi bini. Kawan aku cakap sedap. Ada yang cakap not bad.

Tapi apakan daya, dah takde jodoh.


p/s : Tu lah. Masak sebab makwe sangat kan..

1 ulasan:

FataMorgana berkata...

kalau kau dapat bini tak pandai masak, macam mana agaknya?

Tapi tak mungkinla, kau jenis perfectionist, mesti bini kau pun perfect.