Julai 15, 2013

Potong Rambut

Aku potong rambut sebab stress. Jadi aku pergi kedai potong rambut kegemaran aku iaitu kedai Kak Shida untuk memotong rambut.

"Nak potong macam mana ni?" kata Shida. (aku tak panggil kakak sebab aku tahu aku lebih hensem dan tua dari dia)

"Tak kisah lah macam mana, asalkan hensem di mata U" balas aku bersahaja.

"Tukar style lah" sambil Shida pegang-pegang kepala aku.

"Orait je" aku berdebar jugak entah apa dia nak potong.

Acara memotong bermula dan sejam kemudian.



Memang swag. Perang dan oh yeah.

1 ulasan:

HeaVenX berkata...

seksyen bape kedai kak shida ni??